Inicio de sesión

Bienvenido, inicia sesión para poder conseguir los cupones de descuento

Recordatorio de contraseña

Utiliza el correo electrónico con el que te registraste en Targeta On

Noticias | Els xicotets comerciants de Puçol descobrixen els avantatges de Facebook per al seu negoci

Els xicotets comerciants de Puçol descobrixen els avantatges de Facebook per al seu negoci

Els xicotets comerciants de Puçol descobrixen els avantatges de Facebook per al seu negoci

L'Associació de Comerciants i Empresaris de Puçol (ACEP) ha organitzat un curs de Facebook perquè els xicotets i mitjans comerciants de la població aprenguen a utilitzar noves ferramentes en Internet.

Un total de 16 empreses acudixen a les classes al migdia, per a no interferir l'horari d'obertura dels seus comerços. Menjar o formar-se per al futur, eixe és el dilema a què s'enfronten els 16 xicotets i mitjans comerciants de Puçol que acudixen de 14.15 a 15.45 hores, els dimarts i dijous, a un curs de formació sobre l'ús de Facebook per a promocionar el seu negoci.

Cada alumne paga 10 euros i la resta ho posa ACEP, una entitat que continua creixent dia a dia, ja siga a través de grans esdeveniments com Puçol DeMostra (al juny) o la campanya de Nadal (al desembre), però també accions puntuals que repercutixen en una millor atenció als ciutadans i una major projecció dels comerços de la població. “En col·laboració amb l'ajuntament, ACEP ha organitzat enguany el Dia del Pare al març, el Dia de la Mare al maig i promocions puntuals a través de la Targeta ON i de la web de l'associació, totes elles amb l'objecte de fer soroll perquè nostres veïns sàpien que ací poden comprar de tot, a un preu semblant però amb la confiança que oferix el comerç local”, explica José Mª Esteve, regidor de comerç. “Però este tipus de cursos és un pas més, ja que volem que els nostres comerços siguen més visibles, estiguen més presents en la vida quotidiana i per a això és fonamental l'ús de les xarxes socials”.

El curs l'impartix la periodista Encar Ferrando, experta en xarxes socials, en l'aula d'informàtica de la Casa de Cultura, amb dos sessions setmanals de 90 minuts al migdia, des de l'11 de setembre fins al 7 d'octubre. Dos dies en què els comerciants fan règim… voluntàriament, això sí. “És important que el comerciant distingisca entre la seua pàgina personal i una fan page, en la qual mostrar el seu producte i atendre peticions dels veïns”, explica la monitora. “També cal distingir entre xarxes com Facebook, en les que et sotmets a les normes del programa, o una pàgina web, en la que tu decidixes què publicar. En qualsevol cas cal aprendre a manejar estes ferramentes perquè ja sigues un gimnàs, una botiga de barri o una assessoria, cal estar en Internet i atendre contínuament les demandes que genera”.

Ir a la fuente de la noticia

Galería de la noticia